Ilse Bloemhof

check-test-lijst iconAdministratief Ondersteuner Schulddienstverlening

Heb jij affiniteit met cijfers en administratie, ervaring met gedigitaliseerde werkprocessen, ben je flexibel en resultaatgericht?

Dienstverband / uren per week

1 jaar / 32-36 uur per week

Werk- en denkniveau

MBO
Salaris maximaal € 3.018,- (maximum functieschaal 6 )
Afdeling

Inkomensondersteuning, team Schulddienstverlening

Vacaturehouder Ron van Amen
Sluitingsdatum 19 februari 2023

Economische topregio

In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we met elkaar optrekken. Wij zetten daarom met kracht in op verbinding. Een goed samenspel met onze 128.000 inwoners, partners in de stad, het college, de raad en collega’s.

Afdelingen en teams zijn thuishavens, maar we werken door de afdelingen heen en zoeken elkaar makkelijk op. Samen tillen we bijzondere projecten van de grond.

De stad staat voor grote opgaven om onze leefwereld duurzaam vorm te geven, zoals klimaatadaptatie, energietransitie en de ontwikkeling van een circulaire economie. Al die kleine en grote opgaven zijn leidend voor onze vernieuwende manier van samenwerken. We vinden elkaar in voor- en tegenspoed, acteren als professionele partners, denken in mogelijkheden en stimuleren initiatieven uit de organisatie en de stad. Een stad die haar bijdrage levert aan de ambitie van de regio om vierde economische topregio van Nederland te worden. Een stad waar iedereen meedoet en iedereen ertoe doet. Zó doen we dat in Zwolle.

De afdeling

De afdeling Inkomensondersteuning bevordert de financiële zelfredzaamheid van mensen in Zwolle en de regio. Uitgangspunt is dat de financiële situatie van de cliënt geen belemmering vormt voor werk, re-integratie en participatie. Wij benaderen mensen respectvol en gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en mogelijkheden. Jij maakt deel uit van het gepassioneerde team Schulddienstverlening dat tot doel heeft om inwoners van Zwolle te ondersteunen bij het voorkomen of het oplossen van schulden.

Dit ga je doen

Een op de vijf Nederlandse huishoudens kampt met problematische schulden. Mensen die bij de schuldhulpverlening aankloppen hebben een flinke drempel moeten nemen en zijn vaak wanhopig. Wij zetten ons keihard in om hun financiën op de rails te krijgen.

Team Administratieve Ondersteuning

De administratief ondersteuners binnen het team Schulddienstverlening spelen een belangrijke rol in de ondersteuning van de verschillende processen van schulddienstverlening. Deze ondersteuning wordt geboden aan zowel de consulenten schulddienstverlening als aan de consulenten budgetbeheer en aan de consulenten Schuldregelaar. De werkzaamheden bestaan onder meer uit het coderen van digitale poststukken, invoeren van dossiers in het klantvolgsysteem en het op boeken van binnengekomen aanvragen. Ook speel je een rol bij het aanschrijven van schuldeisers en het verwerken van schuldvorderingen of andere correspondentie met betrekking tot de schuldregeling. Daarnaast kan je een rol spelen in het verwerken van het dagelijkse betalingsverkeer.  Als team werk je nauw samen met de verschillende disciplines.  Het huidige team ondersteuners bestaat uit 7 collega’s

Dit ben jij

Je hebt een MBO  werk- en denkniveau, en affiniteit met cijfers en administratie. Je hebt bijvoorbeeld de opleiding (juridisch) administratief medewerker gevolgd. Het is fijn dat je ervaring hebt met gedigitaliseerde werkprocessen. Binnen de kaders van je werk, zie je altijd de mens achter de schuld en lever je maatwerk. Je bent een flexibel en resultaatgericht. Je vindt het fijn om binnen een gedreven team te werken en om écht samen zaken op te lossen.

Dit bieden wij

Een salaris van maximaal € 3.018,- (maximum functieschaal 6 ) bruto per maand bij een volledige 36-urige werkweek. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten.

Meer weten?

Neem contact op met Ron van Amen, teamleider Schulddienstverlening, (038) 4984423,  of via mailadres r.van.amen@zwolle.nl
Solliciteren kan tot en met 19 februari aanstaande.

Afspraak maken

In het Stadskantoor kunt u alleen op afspraak terecht.

Maak een afspraak 

Stadskantoor, Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle
Stadhuis, Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle

Neem contact met ons op

Postbus 10007, 8000 GA Zwolle
Stuur een bericht

Telefoon: 14 038 (5 cijfers,
tussen 09.00 en 17.00 uur)
Vanuit het buitenland: +31 38 498 31 38
Whatsapp: 06 83 29 66 88
(bellen naar dit nummer is niet mogelijk)

BTW/KvK-nummer

BTW: NL001900249B01
KvK: 08218173

Blijf op de hoogte

Aanmelden nieuwsbrief

Wij zijn bereikbaar via

© 2023 Gemeente Zwolle