Coördinator Top
Je bent het aanspreekpunt voor de operationele afstemming, regelt de bezetting van de secretariaten, verbetert werkprocessen en coacht op dagelijkse werkzaamheden. Je haalt regelmatig feedback op bij onze 'interne' klanten.
Dienstverband / uren per week | Jaarcontract met optie tot verlenging / 32 - 36 uur |
Werk- en denkniveau | Hbo |
Salaris | Maximaal € 5.313,- (schaal 10) |
Afdeling | Top-Services |
Vacaturehouder | Simone Bouwer |
Sluitingsdatum | 7 oktober 2024 |
Je afdeling
De afdeling Top-Services bestaat uit managementassistenten, het bestuurssecretariaat, adviseurs facilitaire zaken en medewerkers Servicedesk (in totaal 70 mensen). We ontzorgen collega's van alle afdelingen, zodat zij hun werk optimaal en met nog meer plezier kunnen doen. Dat werkgeluk is merkbaar voor collega's, partners en onze inwoners. We zijn gastvrij, altijd in verbinding, werken goed samen en overtreffen verwachtingen.
Het team Top
Het team Top wordt gevormd door 55 managementassistenten en het bestuurssecretariaat. Deze Toppers ondersteunen het bestuur, de directie, het management en onze afdelingen. Samen met je collega coördinator ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken.
Je nieuwe baan
Je bent het aanspreekpunt voor de operationele afstemming, regelt de bezetting van de secretariaten, verbetert werkprocessen en coacht op dagelijkse werkzaamheden. Je haalt regelmatig feedback op bij onze 'interne' klanten. We horen graag wat goed gaat en wat beter kan! We nemen suggesties van onze klanten altijd mee in onze verbeter- en ontwikkelplannen.
Anticiperen op toekomst
De maatschappij wordt steeds meer digitaal. Jij weet welke kwaliteiten en competenties er van de 'managementassistent 3.0' worden verwacht. Op basis van jouw inzichten ontwikkelt de functie van managementassistent mee met de (toekomstige) trends en ontwikkelingen, zoals bijvoorbeeld het inzetten van AI. Je adviseert over wat er nodig is en organiseert opleidingen en trainingen.
Talentmanagement
Recent hebben managementassistenten hun talenten onderzocht tijdens een workshop. Deze talenten willen ze graag inzetten binnen de verschillende secretariaten. Jij vindt het leuk om hier een voortrekkersrol in te nemen, zodat iedereen op een juiste plek zit.
Dit ben jij
Je hebt een Hbo werk- en denkniveau en bent een kei in operationele aansturing, coördinatie en coaching. Dankzij je inzicht in trends en ontwikkelingen is je team altijd klaar voor de toekomst. Je bent een verbinder die altijd halve volle glazen ziet, graag samen dingen beter maakt en mensen tot grote hoogte brengt. Als bruggenbouwer schakel je makkelijk in een dynamische omgeving.
Uiteraard communiceer je duidelijk, zowel mondeling als op papier. Je deelt wat je opmerkt en spart met collega's over jullie manier van werken. Daarbij komen ook lastige kwesties op tafel die je op een prettige manier bespreekbaar maakt. Met de nodige lef en durf ga je vol energie aan de slag om team Top nog meer in positie te brengen.
Dit bieden wij
Een salaris van maximaal € 5313,- (functieschaal 10) bruto per maand bij een volledige werkweek van gemiddeld 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten. Je hebt de mogelijkheid om dit bedrag maandelijks of jaarlijks te laten uitkeren. Het vakantiegeld en een dertiende maand is in dit bedrag opgenomen. Het pensioen dat voor je wordt opgebouwd, staat los van deze regeling.
Wij investeren in je (persoonlijke) ontwikkeling, dus we horen graag hoe jij dit ziet. In Zwolle werken we hybride, meestal twee á drie dagen op kantoor en rest van de werkweek thuis. Daarin zijn we flexibel en dat ben jij dus ook. We hebben een budget voor je beschikbaar om je werkplek thuis in te richten. Ook krijg je een laptop en telefoon van de 'zaak'. Ons Stadskantoor is trouwens makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Je krijgt een jaarcontract van 32-36 uur per week. Na een jaar wordt geëvalueerd of de functie wordt verlengd.
Zwolle, #hartstad en organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op 'kwaliteit van leven'. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Meer weten?
Laat weten wie je bent en wat je wilt weten. Stuur je vragen naar Simone Bouwer, S.Bouwer@zwolle.nl.
Solliciteren
Solliciteren kan tot en met 7 oktober, alleen via werkenvoorzwolle.nl. De gesprekken zijn gepland in de middag van 14 oktober. Misschien kun je hier al rekening mee houden in je agenda.
Waarom zou jij voor Zwolle willen werken?
Om ook blij te worden van jouw inzet voor onze mooie stad! Lees de verhalenvan onze collega's en de diverse redenen waarom zij blij worden van hun werk voor Zwolle.