Gemeente, SWT en wijkservicepunten maandag tot 15.00 uur bereikbaar

24 november 2022
Homepage

Begin volgende week gaan de gemeente Zwolle, Sociaal Wijkteams en wijkservicepunten van Zwolle over naar een nieuwe telefooncentrale. Door de technische voorbereiding hierop zijn zij op maandag 28 november tot 15.00 uur bereikbaar (in plaats van tot 17.00 uur). Dinsdag 29 november is de telefonische bereikbaarheid weer als gewoonlijk.

Wat betekent dit voor u?

De vaste telefoonnummers – denk bijvoorbeeld aan het Klant Contact Centrum, Sociaal Wijkteams, Wijkservicepunten – zijn deze maandag tot 15.00 uur bereikbaar.

Waar kunt u in de tussentijd terecht?

  • Heeft u spoedmeldingen in de openbare ruimte? Bel dan met 038 - 498 31 38 (de Centrale Meldpost Gemeente Zwolle en Parkeerbeheer).
  • Belt u om een crisissituatie thuis? Neem dan contact op met Veilig thuis via 0800-2000. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.
  • Wilt u een balie-afspraak maken? Dit kan via de website van Gemeente Zwolle.

De media kunnen bij vragen bellen met de persvoorlichting, via telefoonnummer 06 - 15 821 213.

Afspraak maken

In het Stadskantoor kunt u alleen op afspraak terecht.

Maak een afspraak 

Stadskantoor, Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle
Stadhuis, Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle

Neem contact met ons op

Postbus 10007, 8000 GA Zwolle
Stuur een bericht

Telefoon: 14 038 (5 cijfers,
tussen 09.00 en 17.00 uur)
Vanuit het buitenland: +31 38 498 31 38
Whatsapp: 06 83 29 66 88
(bellen naar dit nummer is niet mogelijk)

BTW/KvK-nummer

BTW: NL001900249B01
KvK: 08218173

Blijf op de hoogte

Aanmelden nieuwsbrief

Wij zijn bereikbaar via

© 2022 Gemeente Zwolle