Twee collega's staan voor Museum de Fundatie in een blauw licht.

Managementassistent RSJ IJsselland

Ben jij een doortastend persoon met een proactieve en ondernemende werkhouding, houd jij het overzicht binnen een hectische omgeving en ben je zelfstandig maar kan je ook goed samenwerken?

Dienstverband / uren per week 24 uur per week, schaal 7
Werk- en denkniveau MBO
Salaris max. € 3.301,-- per maand, bij een 36-urige werkweek
Afdeling Regionaal Serviceteam Jeugd IJsselland
Vacaturehouder  
Sluitingsdatum 4 december 2022

Dit zijn wij

Het RSJ IJsselland is een gemeenschappelijke regeling van 11 gemeenten in IJsselland. Wij zorgen als toegewijd team namens en met deze 11 gemeenten onder meer voor de inkoop van Jeugdhulp, contractmanagement en het monitoren van Jeugdhulpkosten, kwaliteit en continuïteit. We willen een excellente organisatie zijn, waar het prettig werken is. We zijn dit momenteel verder aan het vormgeven in een organisatieontwikkeltraject. Bij het RSJ IJsselland werken ca 15 medewerkers. Jij wordt onderdeel van leuke team waarin collega’s je weten te vinden en bereidwilligheid tonen als je om hulp vraagt.

Jouw rol als managementassistent

Je ondersteunt samen met een collega het managementteam met agenda- en mailbeheer, je stelt hierbij prioriteiten en je vervult een bufferfunctie tussen het managementteam en externe personen en instantie. Daarbij houd je je bezig met communicatie:

  • het invoeren van wijzigingen in de website;
  • bijhouden van Social Media zoals de LinkedIn profiel van de organisatie;
  • het redigeren van teksten en;
  • actief op het hanteren van de huisstijl.

Verder ben je inzetbaar voor projectondersteuning zoals het organiseren van bijeenkomsten met verschillende partners en/of bestuurders. Je bent telefonisch aanspreekpunt en zorgt voor het beheer van de (digitale) post. Je stelt in overleg de agenda’s voor de diverse vergaderingen op, notuleert en zorgt voor verslaglegging, stelt actie-/besluitenlijst op en houdt de termijnbewaking in de gaten. Je bent in staat op inhoud te schakelen tussen de verschillende overleggen. Je stemt informatie en verzoeken van vertrouwelijke of gevoelige aard af met het managementteam en zorgt voor correcte overdracht naar betrokkene(n), zowel intern als extern. Geeft gevraagd (en soms ongevraagd) feedback aan het managementteam en denkt inhoudelijk mee met onderwerpen.

Wat breng je mee?

Je bent een ervaren managementassistent. Ervaring bij een overheidsorganisatie en kennis van de jeugdzorg is een pré, maar geen must. Je bent een stevig, doortastend persoon die inlevingsvermogen heeft en beschikt over een proactieve en ondernemende werkhouding. Je stelt je representatief op richting de verschillende contacten binnen de regio. Daarnaast ben je bestuurlijk sensitief, beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden, ben je flexibel en accuraat, kun je goed plannen en organiseren en houd je het overzicht binnen een hectische omgeving. Verder moet je zelfstandig zijn maar ook goed kunnen samenwerken. Uiteraard heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en heb je MS-office vaardigheden.

Dit bieden wij

Je gaat werken met gedreven, enthousiaste collega’s, hebt inhoudelijk interessant werk én een geweldige werkplek. Verder mag je verwachten: 

  • een dienstverband voor de duur van een jaar met de intentie het dienstverband te verlengen c.q. om te zetten naar onbepaalde tijd;
  • een contract voor 24 uur per week;
  • een salaris van minimaal € 2.010,- (minimum schaal 6) en maximaal € 3.301,- (functieschaal 7) bruto per maand bij een volledige werkweek. De inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring. Inschaling in een aanloopschaal behoort tot de mogelijkheden;
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto jaarsalaris (opgebouwd uit o.a. vakantiegeld en eindejaarsuitkering), dat je zelf beheert om bijvoorbeeld te laten uitbetalen of extra vakantiedagen mee te kopen;
  • reiskosten- en thuiswerkkostenvergoeding; 
  • flexibiliteit qua werktijden en thuiswerken wordt goed gefaciliteerd;
  • uitstekende bereikbaarheid van kantoor per openbaar vervoer;
  • om je werk te kunnen verrichten worden een laptop en mobiele telefoon ter beschikking gesteld;
  • doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.

Meer weten?

Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Jan-Bort Werkman, manager Dienstverlening en bedrijfsvoering, tel 06-20019957.

De procedure

We beginnen de procedure met een gesprek waarin je de kans krijgt om ons te overtuigen dat je qua persoon én werkwijze past bij het RSJ IJsselland. Daarna volgt een tweede gesprek ter verdieping en kiezen we de beste kandidaat. Je nieuwe collega's nemen ook deel aan de selectieprocedure. Een assessment, een pitch, het opvragen van referenties en (online) screening kunnen deel uitmaken van het sollicitatieproces.

Solliciteren?

Je kunt je sollicitatiebrief met motivatie t/m 4 december 2022 sturen naar Marijke Havik – HR-adviseur RSJ IJsselland, m.havik@zwolle.nl

RSJ IJsselland zet in op diversiteit; niet alleen op het gebied van geslacht, afkomst, geaardheid of leeftijd, maar ook op het gebied van talenten, kennis en vaardigheden. We geloven dat deze diversiteit ons in staat stelt onze opgaven en uitdagingen aan te gaan. We werken daarom aan een cultuur waarin iedereen zich betrokken voelt.

Afspraak maken

In het Stadskantoor kunt u alleen op afspraak terecht.

Maak een afspraak 

Stadskantoor, Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle
Stadhuis, Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle

Neem contact met ons op

Postbus 10007, 8000 GA Zwolle
Stuur een bericht

Telefoon: 14 038 (5 cijfers,
tussen 09.00 en 17.00 uur)
Vanuit het buitenland: +31 38 498 31 38
Whatsapp: 06 83 29 66 88
(bellen naar dit nummer is niet mogelijk)

BTW/KvK-nummer

BTW: NL001900249B01
KvK: 08218173

Blijf op de hoogte

Aanmelden nieuwsbrief

Wij zijn bereikbaar via

© 2022 Gemeente Zwolle