Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle
Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle
Collega's ontwijken papier dat naar hen toe wordt gegooid.

Medewerker Servicedesk

Heb jij ervaring met klantcontacten, ben jij digitaal vaardig en een flexibele dienstverlener? Heb jij lef en durf je samen met collega's veranderingen door te voeren?

Dienstverband / uren per week

Een jaar met uitzicht op vast dienstverband  / 32 uur 

Werk- en denkniveau

MBO

Salaris

Maximaal €3301 (functieschaal 6)

Afdeling

Top - Services

Vacaturehouder

Simone Bouwer

Sluitingsdatum

5 maart 2023

Zwolle, de stad en de organisatie

In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we met elkaar optrekken. Wij zetten daarommet kracht in op verbinding. Een goed samenspel met onze inwoners, partners in de stad, het college, de raad en collega’s. We zorgen voor elkaar en zijn er voor elkaar. Iedereen doet mee en iedereen doet ertoe.

We maken een schaalsprong naar 160.000 inwoners, waarbij we de kwaliteit van leven en brede welvaart voor alle Zwollenaren op het huidige, hoge peil willen houden.

De stad staat voor grote opgaven om onze leefwereld duurzaam vorm te geven, zoals klimaatadaptatie, energietransitie en de ontwikkeling van een circulaire economie. Al die kleine en grote opgaven zijn leidend voor onze manier van samenwerken. Afdelingen en teams zijn thuishavens, maar we werken door de afdelingen heen en zoeken elkaar makkelijk op. Samen tillen we bijzondere projecten van de grond. We vinden elkaar in voor- en tegenspoed, acteren als professionele partners, denken in mogelijkheden en stimuleren initiatieven uit de organisatie en de stad.

Als je voor Zwolle werkt, word je uitgedaagd om je talenten optimaal in te zetten en je blijvend te ontwikkelen. Je krijgt kansen om te verrassen en te vernieuwen. En de ruimte om positief tegendraads en soms wat rebels te zijn. Jezelf kunnen en mogen zijn; daar staan we in Zwolle voor. We waarderen, accepteren en respecteren elkaar om wie we zijn. Want het is de diversiteit die kleur geeft aan onze organisatie én stad.

De afdeling Top-Services


Als medewerker Servicedesk Facilitair ben je onder deel van de afdeling Top-Services. De afdeling Top-Services bestaat uit managent assistenten, adviseurs facilitaire dienstverlening en de medewerkers Servicedesk (in totaal ca 70 mensen).

De afdeling Top-Services ondersteunt het primaire proces. Wij ontzorgen collega's waardoor zij prettig kunnen werken aan een fijne werkplek met bijvoorbeeld een goed bureau, een passende stoel, een schone en veilige werkplek en lekkere koffie.

Wat ga je doen?


Samen met zes leuke en dienstverlenende collega's handel je allerlei facilitaire vragen en meldingen af of beleg je deze bij de juiste afdeling. Denk aan het plannen van vergader- en kantoorruimtes inclusief de catering, het uitgeven van allerlei spullen zoals sleutels en snoeren, en je doet ook de uitgifte en aanmaak van de toegangsbatches.

Als er via Topdesk of de telefoon een melding binnenkomt, zoals bijvoorbeeld een koffiemachine die in storing staat of een afvalcontainer die niet geleegd is, dan regel jij dat het op de juiste plek gemeld wordt. Ook doe je een deel van de administratie rondom collega's die in dienst komen of uit dienst treden en attendeer jij de vertrekkende collega's of hun leidinggevende over wat zij moeten inleveren.

Veel contacten en fijne werksfeer


Je pakt veel facilitaire zaken zelfstandig op. Daarvoor heb je onder meer contact met collega's van de catering, housekeeping, beveiliging en schoonmaak. Samen stemmen jullie af wat er moet gebeuren. Het is altijd leuk om een nieuwe collega een warm welkom te geven op hun eerste werkdag. Jij zorgt samen met de afdeling IV voor een toegangsdruppel, laptop en mobiele telefoon en maakt hem of haar alvast een klein beetje wegwijs binnen de gemeente.
Er is een fijne werksfeer met veel aandacht voor elkaar.
Wij leggen de lat hoog op het gebied van dienstverlening. Jij gaat deze uitdaging graag met ons aan.

Dit ben jij


Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding niveau 4 en ervaring met klantcontacten. Het is fijn als je al hebt gewerkt met Topdesk of een vergelijkbaar service-managementsysteem. In ieder geval ben je digitaal vaardig en leer je snel met een systeem omgaan.
Jouw huidige collega's noemen je een enthousiaste en flexibele dienstverlener. Jij wilt je 100% inzetten voor een gastvrij Zwolle.
Je hebt lef en durft samen met je collega's veranderingen door te voeren, waardoor we de organisatie nog beter ondersteunen.

Dit bieden wij


Een salaris van maximaal €3301 (functieschaal 6) bruto per maand bij een volledige werkweek van gemiddeld 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je 17,05% van je brutosalaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten. Je hebt de mogelijkheid om dit bedrag maandelijks of jaarlijks te laten uitkeren.
Wij investeren in je (persoonlijke) ontwikkeling, dus we horen graag hoe jij dit ziet.

In Zwolle werken we hybride. We hebben een budget voor je beschikbaar om je werkplek thuis in te richten. Ook krijg je een laptop en telefoon van de zaak.

Kennismaken?


Kennismaken kan nooit kwaad, toch? Mail met Simone Bouwer, afdelingshoofd Top-Services, s.bouwer@zwolle.nl
Solliciteren kan via de sollicitatieknop tot en met 5 maart aanstaande.