Medewerker Servicedesk

Samen met vijf leuke en dienstverlenende collega's handel je allerlei facilitaire vragen en meldingen af of beleg je deze bij de juiste afdeling. Denk aan het plannen van vergader- en kantoorruimtes (inclusief de catering), het uitgeven van allerlei spullen zoals sleutels en snoeren, en je doet ook de uitgifte en aanmaak van de toegangsbatches.

Dienstverband / uren per week

 Jaarcontract met zicht op een vast contract / 24-28 uur per week

Werk- en denkniveau

 Mbo

Salaris

 Maximaal € 3524,- (functieschaal 6)

Afdeling

 Top-Services

Vacaturehouder

 Simone Bouwer

Sluitingsdatum

 13 oktober 2024

De afdeling Top-Service

Als medewerker Servicedesk Facilitair ben je onderdeel van de afdeling Top-Services. De afdeling Top-Services bestaat uit management- assistenten, adviseurs facilitaire dienstverlening en medewerkers servicedesk (in totaal ongeveer 70 mensen). Je werkt samen met vijf collega's van de servicedesk. Daarnaast werk je nauw samen met de facilitair adviseurs.
De servicedesk is te vinden op het serviceplein. Je werkt daar nauw samen met de afdelingen HR, Financiën en Informatie Voorziening.
De afdeling Top-Services ondersteunt het primaire proces. Wij ontzorgen collega's, waardoor zij prettig kunnen werken aan een fijne werkplek met bijvoorbeeld een goed bureau, een passende stoel, een schone en veilig werkplek en lekkere koffie.

Dit doe jij

Samen met vijf leuke en dienstverlenende collega's handel je allerlei facilitaire vragen en meldingen af of beleg je deze bij de juiste afdeling. Denk aan het plannen van vergader- en kantoorruimtes (inclusief de catering), het uitgeven van allerlei spullen zoals sleutels en snoeren, en je doet ook de uitgifte en aanmaak van de toegangsbatches.
Als er via Topdesk of de telefoon een melding binnenkomt, zoals bijvoorbeeld een koffiemachine die in storing staat of een afvalcontainer die niet geleegd is, dan regel jij dat het op de juiste plek gemeld wordt. Ook doe je een deel van de administratie rondom collega's die in dienst komen of uit dienst treden en attendeer jij de vertrekkende collega's of hun leidinggevende over wat zij moeten inleveren. Daarnaast ben jij de spil tussen de leverancier en collega's voor wat betreft de repro- en drukwerkopdrachten.
Veel contacten en fijne werksfeer
Je werkzaamheden doe je op het Serviceplein. Jij ontvangt collega's hartelijk op het Serviceplein. Je handelt (facilitaire) vragen zelfstandig af. Daarvoor heb je onder meer contact met de collega's van de catering, housekeeping, beveiliging en schoonmaak. Samen stemmen jullie af wat er moet gebeuren. Het is altijd leuk om een nieuwe collega een warm welkom te geven op de eerste werkdag. Jij zorgt samen met de afdeling IV voor een toegangsdruppel, laptop en mobiele telefoon en maakt hem of haar alvast een klein beetje wegwijs binnen de gemeente.
Er is een fijne werksfeer met veel aandacht voor elkaar.
Wij leggen de lat hoog op het gebied van dienstverlening. Jij gaat deze uitdaging graag met ons aan.

Dit ben jij

Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding niveau 4 en ervaring met klantcontacten.
Het is fijn als je al hebt gewerkt met Topdesk of een vergelijkbaar service-managementsysteem.
In ieder geval ben je digitaal vaardig en leer je snel met verschillende systemen omgaan.
Jouw huidige collega's noemen je een enthousiaste en flexibele dienstverlener. Jij wilt je 100% inzetten voor een gastvrij Zwolle.
Je hebt lef en durft samen met collega's veranderingen door te voeren, waardoor we de organisatie nog beter ondersteunen.

Dit bieden wij

Een salaris van maximaal €3524,- (functieschaal 6) bruto per maand bij een volledige werkweek van gemiddeld 36 uur per week. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je 17,05% van je salaris in de vorm van een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je een deel van je arbeidsvoorwaarden naar eigen wens kunt inrichten. Je hebt de mogelijkheid om dit bedrag maandelijks of jaarlijks te laten uitkeren. Het vakantiegeld en een dertiende maand is in dit bedrag opgenomen. Het pensioen dat voor je wordt opgebouwd, staat los van deze regeling.
Wij investeren in je (persoonlijke) ontwikkeling en horen graag hoe jij dit ziet. In Zwolle werken we hybride. We hebben een budget voor je beschikbaar om je werkplek thuis in te richten. Ook krijg je een laptop en telefoon van de 'zaak'.

Zwolle, #hartstad en organisatie

In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op 'kwaliteit van leven'. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig.
We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen. In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent.
We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Meer weten?

Laat weten wie je bent en wat je wilt weten. Tot 6 oktober kan je mailen naar collega facilitair adviseur Anne-Roos Meppelink A.Meppelink@zwolle.nl
Na het weekend kan je contact opnemen met het afdelingshoofd Simone Bouwer S.Bouwer@zwolle.nl.

Solliciteren

Solliciteren kan tot en met 13 oktober aanstaande, alleen door middel van de sollicitatieknop.
Alleen sollicitaties die via de site van Gemeente Zwolle of de Talentenregio binnenkomen, worden in ontvangst genomen!

Waarom zou jij voor Zwolle willen werken?

Om ook blij te worden van jouw inzet voor onze mooie stad! Lees de verhalenexterne-link-icoon van onze collega's en de diverse redenen waarom zij blij worden van hun werk voor Zwolle.