Parkeervergunning voor tijdelijke werkzaamheden

Parkeervergunning tijdelijke werkzaamheden

U kunt een tijdelijke parkeervergunning aanvragen voor werkzaamheden in Zwolle voor:

  • Storing
  • Onderhoud
  • Reparatie

Als u de werkzaamheden uitvoert in een gebied met parkeerapparatuur- en/of parkeerplaatsen voor vergunninghouders, dan kunt u voor een dag, een week of maand een tijdelijke parkeervergunning aanvragen.

Account
Vraagt u voor het eerst een tijdelijke parkeervergunning aan, dan heeft u eerst een account nodig. Met dit account wordt gecontroleerd of u een tijdelijke parkeervergunning kunt krijgen. Dit account kunt u via het digitale parkeerloket aanvragen. De behandeling van de aanvraag duurt ongeveer 1 tot 2 weken.

 

Digitaal aanvragen

Via www.zwolle.nl/parkeerloket kunt u een account aanvragen. Bedrijven die bij ons bekend zijn, hebben automatisch een account toegekend gekregen. Bedrijven die een account hebben, kunnen een tijdelijke vergunning aanvragen via www.zwolle.nl/parkeerloket.
(U heeft van ons automatisch een account gekregen, als u eerder een tijdelijke vergunning heeft gekocht bij de balie van het Stadskantoor)

eHerkenning

U logt in via eHerkenning, wat u aan kunt vragen via www.eherkenning.nl. Voor inloggen in het parkeerloket is eHerkenning met beveiligingsniveau 1 genoeg.

Bij de balie aanvragen

Bedrijven zonder eHerkenning, kunnen op afspraak een tijdelijke vergunning aanvragen bij de balie van het Stadskantoor.

 

Maak direct uw afspraak

Neem mee naar uw afspraak

  • Een kenteken
  • Vestigingsnummer
  • Werkadres

We registreren de tijdelijke parkeervergunning op kenteken. Nadat u betaalt, kennen we de vergunning meteen toe. 

Uw afspraak wijzigen of afzeggen

In de bevestigingsmail van uw afspraak staat een link. Via deze link kunt u uw afspraak wijzigen of afzeggen.

De kosten van een tijdelijke parkeervergunning zijn:
Parkeervergunning 1 dag € 11,35
Parkeervergunning 1 week € 52,15
Parkeervergunning 1 maand € 70,50 

Als u vragen heeft over deze vergunning, kijk dan (bij uw eigen gegevens) in uw digitaal parkeerloket.

Klachten & meldingen

Bent u niet tevreden over de manier waarop de gemeente u heeft behandeld? Of wilt u iets melden? Op de pagina Meldingen, klachten en bezwaren leest u hoe u dat kunt doorgeven.