Mijn Geldzaken

Heeft u een budgetbeheerrekening bij de afdeling Schulddienstverlening? Dan ziet u op Mijn Geldzaken al uw financiële gegevens. U kunt er ook allerlei dingen zelf regelen.

U bereikt Mijn Geldzaken via het Webportaal Mijn Geldzaken

Voordelen 

  • U kunt elk moment bekijken hoeveel geld u nog heeft en wat u kunt opnemen.
  • Het vrij op te nemen bedrag kunt u zelf opnemen. Daar heeft u geen toestemming voor nodig.
  • U ziet welke rekeningen al betaald zijn.
  • U kunt zelf wijzigingen doorvoeren. Zoals een nieuw telefoonnummer of e-mailadres. Of een huurverhoging of de premie van uw nieuwe zorgverzekering.
  • Als u toeslagen ontvangt, ziet u of deze al gestort zijn.
  • Heeft u een traject schuldregeling? Dan ziet u hoe uw traject verloopt.
  • Heeft u een saneringskrediet of lening? Dan ziet u hoeveel geld er wordt afgelost.
  • U kunt zelf budgetopdrachten stopzetten. En nieuwe budgetopdrachten doorgeven.

Inloggen met DigiD

Voor Mijn Geldzaken heeft u DigiD nodig. U gebruikt DigiD om u te legitimeren op internet. Zo weet de gemeente Zwolle dat ze ook echt met u te maken heeft.

Heeft u nog geen DigiD? Vraag dit dan aan op digid.nl. Heeft u hierbij hulp nodig? Bij de Stadkamer kunt u de cursus DigiSterker volgen.

Vragen?

Neem dan contact op met uw budgetconsulent. Of bel 14038.

Afspraak maken

In het Stadskantoor kunt u alleen op afspraak terecht.

Maak een afspraak 

Stadskantoor, Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle
Stadhuis, Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle

Neem contact met ons op

Postbus 10007, 8000 GA Zwolle
Stuur een bericht

Telefoon: 14 038 (5 cijfers,
tussen 09.00 en 17.00 uur)
Vanuit het buitenland: +31 38 498 31 38
Whatsapp: 06 83 29 66 88
(bellen naar dit nummer is niet mogelijk)

BTW/KvK-nummer

BTW: NL001900249B01
KvK: 08218173

Blijf op de hoogte

Aanmelden nieuwsbrief

Wij zijn bereikbaar via

© 2022 Gemeente Zwolle