Mijn Zwolle
Mijn Zwolle is uw persoonlijke online pagina bij de gemeente Zwolle. U vindt hier informatie over uw aanvragen. Heeft u een uitkering? Dan kunt u hier ook uw maandspecificaties of jaaropgave downloaden.
Belangrijke tekst: Wilt u hulp bij het inloggen op Mijn Zwolle? Kijk dan op Hulp bij digitaal contact met de gemeente.
Uitleg
Hoe moet ik inloggen op Mijn Zwolle?
U logt in met uw DigiD. DigiD staat voor Digitale Identiteit. Met uw DigiD kunt u veilig uw zaken regelen bij overheidsorganisaties. Uw persoonlijke gegevens blijven goed beschermd. Heeft u nog geen DigiD? Vraag deze dan aan op DigiD.nl.
Bent u ondernemer? Log dan in met eHerkenning. Heeft u nog geen eHerkenning? U kunt een aanvraag voor eHerkenning doen als uw bedrijf of organisatie ingeschreven staat in het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Voor de aanvraag volgt u het stappenplan op de website van eHerkenning.
Wat moet ik doen als ik voor het eerst inlog op Mijn Zwolle?
Bij de eerste keer inloggen moet u uw e-mailadres invullen. We gebruiken dit om contact met u op te nemen over uw aanvraag, als dat nodig is.
Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?
Log in op Mijn Zwolle met uw DigiD of met eHerkenning. Ga naar 'Mijn profiel' om uw persoonlijke gegevens te bekijken en te wijzigen.
Wat is er gebeurd met Mijn Loket?
Mijn Loket is nu Mijn Zwolle. Uw gegevens en zaken zijn verplaatst naar Mijn Zwolle.
Hoe zit het met de privacy en veiligheid?
De gemeente Zwolle beschermt uw gegevens goed. In Mijn Zwolle kunt u alleen uw eigen gegevens bekijken. U ziet de gegevens van uw partner of huisgenoot niet. Uw aanvragen kunt u tot 5 jaar terug bekijken.
Hoe verwijder ik mijn profiel?
In Mijn Zwolle kunt u onder ‘Mijn profiel’ uw profiel verwijderen. Hiermee worden uw contactgegevens uit Mijn Zwolle verwijderd.
Hoe geef ik vragen en opmerkingen door?
Heeft u vragen of opmerkingen over Mijn Zwolle? Bel dan naar 14 038 (vijf cijfers). Of vul het contactformulier in.