Hulp bij digitaal contact met de gemeente
Wilt u hulp bij het regelen van zaken met de gemeente? Bij Stadkamer en het Digiservicepunt helpen we u graag. Liever een papieren formulier? Bel ons op 14 038. Ook bieden we cursussen aan, bijvoorbeeld voor het aanvragen van DigiD of veilig internetten.
Ga naar Informatiepunt Stadkamer
Wilt u hulp bij het digitaal regelen van zaken met de gemeente? Of bij het aanvragen van DigiD? Dan kunt u terecht bij de Informatiepunten Digitale Overheid van Stadkamer.
Ga naar Wijkcentrum Holtenbroek
Bij het Digiservicepunt in Wijkcentrum Holtenbroek kunt u terecht voor gratis hulp bij digitale zaken. Van het aanvragen van DigiD tot het online reageren op een vacature.
Vraag een papieren formulier op
Heeft u liever een papieren aanvraagformulier? Bel dan de gemeente Zwolle: 14 038. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. U krijgt dan het formulier thuisgestuurd.
Bel de hulplijn
Lukt het niet online? DigiHulplijn helpt elke dag veel mensen die er digitaal niet uitkomen. Bijvoorbeeld met DigiD. U kunt deze hulplijn ook bellen in de avonduren en op zaterdag.
Vertaal de website
Spreekt u geen of weinig Nederlands? Dan kunt u deze website laten vertalen. Er zijn 30 talen beschikbaar.
Volg een cursus
- Wilt u hulp bij het aanvragen van DigiD? Volg dan de cursus Digisterker.
- In de cursus ‘Klik en Tik’ leert u onder andere hoe u kunt e-mailen en veilig internetten.
Digidingen Desk: informatiepunt voor jongeren
Ben jij tussen de 14 en 21 jaar oud? Dan krijg je te maken met digitale zaken die je moet regelen bij verschillende organisaties. Bij de Digidingen Desk krijg je informatie en uitleg over (digitale) overheidszaken.
Liever bellen of naar de balie?
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de gemeente Zwolle. U kunt bijvoorbeeld bellen, het contactformulier invullen of een afspraak maken om naar de balie te komen. Ga naar de pagina Contact.