Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle
Logo van Gemeente Zwolle dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Zwolle

Een klacht over de gemeente

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of de manier waarop de gemeente in uw situatie heeft gehandeld? Dan kunt u een klacht indienen. Een klacht kan gaan over een trage afhandeling van een aanvraag, onduidelijke informatie, of een onvriendelijke behandeling door een medewerker van de gemeente. 


Hoe wilt u uw klacht indienen?

Geef uw klacht gemakkelijk en snel door met het klachtenformulier via DigiDexterne-link-icoon.

Overige opties

Telefonisch

Bel met 14038 (5 cijfers)

Per post

Gemeente Zwolle
Postbus 10007
8000 GA Zwolle

Welke gegevens hebben we nodig voor een goede behandeling van uw klacht?

  • Uw voor- en achternaam.
  • Uw contactgegevens.
  • Uw omschrijving van wat er is gebeurd en wanneer het is gebeurd.
  • Datum waarop u uw klacht indient.
  • Uw voorstel voor een oplossing van de klacht.

Hoe lang duurt het?

  • Binnen 1 week nemen we contact met u op.
  • We overleggen met u hoe we uw klacht kunnen behandelen.
  • Binnen 6 weken zijn we klaar met de behandeling van uw klacht. Soms duurt het iets langer.

Bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht hebben behandeld?